កិច្ចតែងការបង្រៀនអំណាន


                                                            កិច្ចតែងការបង្រៀន          
                                                 កាលបរិច្ឆេទ៖ថ្ងៃទី...........ខែ................ឆ្នាំ២០១.....
   មុខវិជ្ជា៖ ​ភាសាខ្មែរ  មេរៀន៖   អំណាន                                                                      រយ:ពេល៖ ៨០នាទី
         ១ វត្ថុបំណង
Ø  ចំណេះដឹង៖ - សិស្សអានអត្ថបទលើកដាក់សំឡេង គោរពសញ្ញាសម្ព័ន្ធបានត្រឹមត្រូវ តាមរយ:                                                                  ​​​​​             អត្ថបទនិងការណែនាំរបស់គ្រូ។
              - សិស្សប្រាប់សេចក្តីលម្អិតរបស់អត្ថបទបានច្បាស់លាស់តាមរយ:សំណួរបំផុស                                               និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø  បំណិន៖      - សិស្សប្រើប្រាស់វចនានុក្រមដើម្បីពន្យល់ន័យរបស់ពាក្យបានត្រឹមត្រូវតាមរយ:
                    សកម្មភាពជាបុគ្គល និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
    -សិស្សរកពាក្យ ន័យដូច ឬពាក្យន័យផ្ទុយ ឬពាក្យសូរដូចបានច្បាស់លាស់តាម                                                                                                                                                                                                                   រយ: សំណួរពិក្សាក្រុម ឬ ការអនុរត្តរបស់សិស្ស ។
  -សិស្សរកគំនិតអប់រំរបស់អត្ថបទបានត្រឹមត្រូវ តាមរយ:សំណួរពិក្សាក្រុមនិងការណែនាំរបស់គ្រូ ។                      
Ø  ឥរិយាបថ៖      សិស្សមាន...............................................................................................។
      ២ សម្ភារឧបទេស
Ø  សម្រាប់គ្រួ៖ ស,គទំព័រ...... ស,សទំព័រ......និងប័ណ្ណសំណួរ................។
Ø  សម្រាប់សិស្ស៖ ,សទំព័រ................................................................។
      ៣ សកម្មភាពបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រួ
ខ្លឹមសារមារៀន
សកម្មភាពសិស្ស

-ពិនិត្យ អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
ជំហានទី ១
- អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ


-ប្រធានថ្នាក់រាយការណ៍

-ឱ្យសិស្សយកកិច្ចការមកកែ
...................................................

...................................................

...................................................
ជំហានទី ២
កែកិច្ចការចាស់
.........................................................
រំឮកមេរៀនចាស់
.........................................................
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
..............................................................

-សិស្សយកកិច្ចការមកកែ



-សិស្សឆ្លើយ


-សិស្សឆ្លើយ


Ø  សរសេរចំណងជើងមេរៀន,ដាក់ក្តារខៀន រួចសួរបំផុសទាក់ទងនឹងចំណងជើង ។
Ø  ឱ្យសិស្សបើកស.សទំព័រ......មើលរូបភាព រួចសួរសំណួរទាក់ទងនឹងរូបភាព ។
Ø  ឲសិស្សម្នាក់ៗអានស្ងាត់ត្រួសៗដើម្បីរកពាក្យពិបាក រួចឡើងសរសេរលើក្តារខៀន
Ø  ដឹកនាំសិស្សអាន និងពន្យល់ន័យ



Ø  ឲសិស្សអានសំណួរក្នុងស,សទំព័រ.... ដើម្បីត្រៀមឆ្លើយសំណួរ ។
Ø  ឱ្យសិស្សម្នាក់ៗបើកស.សទំព័រ......
Ø  ឱ្យសិស្សម្នាក់អានឭជាគំរូ
Ø  គ្រូចែកសិស្សជាក្រុមតូចៗ
Ø  ឲសមាជិកក្រុមនីមួយៗផ្លាស់វេនគ្នាអានអត្ថបទបន្តគ្នា
Ø  គ្រូសម្របសម្រួល
Ø  គ្រូឲសិស្សតាមជួរតុអានអត្ថបទមួយជួរម្តង
ជំហានទី ៣
មេរៀនថ្មី

         ( ខ្លឹមសាររូបភាពក្នុងស,សទំព័រទី.......)


               អំណានស្ងាត់លើកទី១
         ពន្យល់ពាក្យ..............................................................
..............................................................
..............................................................
អំណានស្ងាត់លើកទី២
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)

អំណានឭលើកទី៣


( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)



Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø  សិស្សបើកស.សទំព័រ......ឆ្លើយសំណួរ
Ø  អានស្ងាត់ដើម្បីរកពាក្យពិបាក
Ø  សិស្សអាន និងពន្យល់ន័យ

Ø  សិស្សអានសំណួរក្នុងស,សទំព័រ....

Ø  សិស្សម្នាក់អានឭជាគំរូ
Ø  អនុវត្ត
Ø  សិស្សក្នុងក្រុមជួយកែលម្អគ្នាទៅវិញទៅមក
Ø  អនុវត្ត

Ø  គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗអានអត្ថបទស្ងាត់ស្ងៀមដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø  គ្រូឲសិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....ម្តងមួយៗរហូតដល់ចប់
Ø  គ្រូឲសិស្សរៀនយឺត២,៣នាក់អានអត្ថបទឲបានត្រឹមត្រូវ ( គ្រូជួយកែលម្អ )
Ø  គ្រូឲសិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø  ចែកសិស្សជាក្រុមពិភាក្សាលំហាត់..........
Ø  គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗធ្វើលំហាត់....................    រួចធ្វើកំណែរួមលើក្តាខៀន
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................


Ø  សិស្សអានដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....
Ø  សិស្សរៀនយឺតអាន
Ø  សិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø  ក្រុមសិស្សពិភាក្សាលំហាត់....................
Ø  ឡើងរាយការណ៍

Ø  ឱ្យសិស្សកត់មេរៀន និង កិច្ចការផ្ទះ
Ø  បណ្តាំផ្ញើ.......................................
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
......................................................................

Ø  សិស្សអនុវត្ត
                                                                                                ..............ថ្ងៃទី..........ខែ..............ឆ្នាំ២០១....
                                                                                                               គ្រូប្រចាំថ្នាក់

Comments

Popular posts from this blog

ពាក្យសុំច្បាប់ឈប់សម្រាក

កំណត់ហេតុប្រជុំ

កិច្ចតែងការបង្រៀនបំណិន