កិច្ចតែងការបង្រៀនអំណាន
កិច្ចតែងការបង្រៀន
កាលបរិច្ឆេទ៖ថ្ងៃទី...........ខែ................ឆ្នាំ២០១.....
១
វត្ថុបំណង
Ø ចំណេះដឹង៖ - សិស្សអានអត្ថបទលើកដាក់សំឡេង គោរពសញ្ញាសម្ព័ន្ធបានត្រឹមត្រូវ តាមរយ:
អត្ថបទនិងការណែនាំរបស់គ្រូ។
- សិស្សប្រាប់សេចក្តីលម្អិតរបស់អត្ថបទបានច្បាស់លាស់តាមរយ:សំណួរបំផុស
និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø បំណិន៖ - សិស្សប្រើប្រាស់វចនានុក្រមដើម្បីពន្យល់ន័យរបស់ពាក្យបានត្រឹមត្រូវតាមរយ:
សកម្មភាពជាបុគ្គល និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
-សិស្សរកពាក្យ ន័យដូច ឬពាក្យន័យផ្ទុយ ឬពាក្យសូរដូចបានច្បាស់លាស់តាម
រយ: សំណួរពិក្សាក្រុម ឬ ការអនុរត្តរបស់សិស្ស ។
-សិស្សរកគំនិតអប់រំរបស់អត្ថបទបានត្រឹមត្រូវ តាមរយ:សំណួរពិក្សាក្រុមនិងការណែនាំរបស់គ្រូ
។
Ø ឥរិយាបថ៖ សិស្សមាន...............................................................................................។
២ សម្ភារឧបទេស
Ø សម្រាប់គ្រួ៖ ស,គទំព័រ...... ស,សទំព័រ......និងប័ណ្ណសំណួរ................។
Ø សម្រាប់សិស្ស៖ ស,សទំព័រ................................................................។
៣ សកម្មភាពបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រួ
|
ខ្លឹមសារមារៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យ អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
|
ជំហានទី ១
- អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
|
-ប្រធានថ្នាក់រាយការណ៍
|
-ឱ្យសិស្សយកកិច្ចការមកកែ
...................................................
...................................................
...................................................
|
ជំហានទី ២
កែកិច្ចការចាស់
.........................................................
រំឮកមេរៀនចាស់
.........................................................
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
..............................................................
|
-សិស្សយកកិច្ចការមកកែ
-សិស្សឆ្លើយ
-សិស្សឆ្លើយ
|
Ø
សរសេរចំណងជើងមេរៀន,ដាក់ក្តារខៀន
រួចសួរបំផុសទាក់ទងនឹងចំណងជើង ។
Ø
ឱ្យសិស្សបើកស.សទំព័រ......មើលរូបភាព
រួចសួរសំណួរទាក់ទងនឹងរូបភាព ។
Ø
ឲសិស្សម្នាក់ៗអានស្ងាត់ត្រួសៗដើម្បីរកពាក្យពិបាក
រួចឡើងសរសេរលើក្តារខៀន
Ø
ដឹកនាំសិស្សអាន
និងពន្យល់ន័យ
Ø
ឲសិស្សអានសំណួរក្នុងស,សទំព័រ....
ដើម្បីត្រៀមឆ្លើយសំណួរ ។
Ø
ឱ្យសិស្សម្នាក់ៗបើកស.សទំព័រ......
Ø
ឱ្យសិស្សម្នាក់អានឭជាគំរូ
Ø
គ្រូចែកសិស្សជាក្រុមតូចៗ
Ø
ឲសមាជិកក្រុមនីមួយៗផ្លាស់វេនគ្នាអានអត្ថបទបន្តគ្នា
Ø
គ្រូសម្របសម្រួល
Ø
គ្រូឲសិស្សតាមជួរតុអានអត្ថបទមួយជួរម្តង
|
ជំហានទី ៣
( ខ្លឹមសាររូបភាពក្នុងស,សទំព័រទី.......)
អំណានស្ងាត់លើកទី១
ពន្យល់ពាក្យ..............................................................
..............................................................
..............................................................
អំណានស្ងាត់លើកទី២
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
អំណានឭលើកទី៣
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
|
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø
សិស្សបើកស.សទំព័រ......ឆ្លើយសំណួរ
Ø
អានស្ងាត់ដើម្បីរកពាក្យពិបាក
Ø
សិស្សអាន
និងពន្យល់ន័យ
Ø
សិស្សអានសំណួរក្នុងស,សទំព័រ....
Ø
សិស្សម្នាក់អានឭជាគំរូ
Ø
អនុវត្ត
Ø
សិស្សក្នុងក្រុមជួយកែលម្អគ្នាទៅវិញទៅមក
Ø
អនុវត្ត
|
Ø
គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗអានអត្ថបទស្ងាត់ស្ងៀមដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø
គ្រូឲសិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....ម្តងមួយៗរហូតដល់ចប់
Ø
គ្រូឲសិស្សរៀនយឺត២,៣នាក់អានអត្ថបទឲបានត្រឹមត្រូវ
( គ្រូជួយកែលម្អ )
Ø
គ្រូឲសិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø
ចែកសិស្សជាក្រុមពិភាក្សាលំហាត់..........
Ø
គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗធ្វើលំហាត់.................... រួចធ្វើកំណែរួមលើក្តាខៀន
|
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
|
Ø
សិស្សអានដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....
Ø
សិស្សរៀនយឺតអាន
Ø
សិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø
ក្រុមសិស្សពិភាក្សាលំហាត់....................
Ø
ឡើងរាយការណ៍
|
Ø
ឱ្យសិស្សកត់មេរៀន និង
កិច្ចការផ្ទះ
Ø
បណ្តាំផ្ញើ.......................................
|
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
......................................................................
|
Ø
សិស្សអនុវត្ត
|
..............ថ្ងៃទី..........ខែ..............ឆ្នាំ២០១....
គ្រូប្រចាំថ្នាក់
Comments
Post a Comment