កិច្ចតែងការបង្រៀនបំណិន


                                                            កិច្ចតែងការបង្រៀន          
                                                 កាលបរិច្ឆេទ៖ថ្ងៃទី...........ខែ................ឆ្នាំ២០១.....
   មុខវិជ្ជា៖ ​ភាសាខ្មែរ  មេរៀន៖   បំណិន                                                                      រយ:ពេល៖ ៨០នាទី
         ១ វត្ថុបំណង
Ø  ចំណេះដឹង៖  - សិស្សប្រាប់បញ្ញតិ្ត.......................................................បានច្បាស់លាស់តាមរយ:ការសិក្សាឧទាហរណ៍  និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø  បំណិន៖  - សិស្ស......................................................................................................បានត្រឹមត្រូវតាមរយ:
                    សកម្មភាពជាបុគ្គល សំណួរពិក្សាក្រុម និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø  ឥរិយាបថ៖     បណ្តុះស្នារតីសិស្សឲមាន...............................................................................................។
      ២ សម្ភារឧបទេស
Ø  សម្រាប់គ្រួ៖ ស,គទំព័រ...... ស,សទំព័រ......និងប័ណ្ណសំណួរ................។
Ø  សម្រាប់សិស្ស៖ ,សទំព័រ................................................................។
      ៣ សកម្មភាពបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រួ
ខ្លឹមសារមារៀន
សកម្មភាពសិស្ស

-ពិនិត្យ អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
ជំហានទី ១
- អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ


-ប្រធានថ្នាក់រាយការណ៍

-ឱ្យសិស្សយកកិច្ចការមកកែ
...................................................

...................................................

...................................................
ជំហានទី ២
កែកិច្ចការចាស់
.........................................................
រំឮកមេរៀនចាស់
.........................................................
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
..............................................................

-សិស្សយកកិច្ចការមកកែ



-សិស្សឆ្លើយ


-សិស្សឆ្លើយ


Ø  សរសេរចំណងជើងមេរៀន,ដាក់ក្តារខៀន រួចសួរបំផុសទាក់ទងនឹងចំណងជើង ។
Ø  ឱ្យសិស្សបើកស.សទំព័រ......មើលរូបភាព រួចសួរសំណួរទាក់ទងនឹងរូបភាព ។
Ø  ឱ្យសិស្សម្នាក់ៗបើកស.សទំព័រ......
ដើម្បីអាន សេចក្តីពន្យល់ក្រោមរូភាព
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Ø  ឲសិស្សអានស,សទំព័រ.... ដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ រួចសួរ
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Ø  ឲសិស្សអានបញ្ញត្តិក្នុងប្រអប់ស,សទំព័រ..... រួចសួរ
..............................................................
..............................................................
..............................................................
ជំហានទី ៣
មេរៀនថ្មី

         ( ខ្លឹមសាររូបភាពក្នុងស,សទំព័រទី.......)


( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)

..............................................................
..............................................................
..............................................................

 ( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)

..............................................................
..............................................................
..............................................................
បញ្ញត្តិ
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
..............................................................
..............................................................
..............................................................



Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø  សិស្សបើកស.សទំព័រ......ឆ្លើយសំណួរ
Ø  អានសេចក្តីពន្យល់

Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរ



Ø  សិស្សអាន ស,សទំព័រ....

Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរ

Ø  សិស្សអាន និងឆ្លើយសំណួរ



Ø  គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗអានអត្ថបទស្ងាត់ស្ងៀមដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø  គ្រូឲសិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....ម្តងមួយៗរហូតដល់ចប់
Ø  គ្រូឲសិស្សរៀនយឺត២,៣នាក់អានអត្ថបទឲបានត្រឹមត្រូវ ( គ្រូជួយកែលម្អ )
Ø  គ្រូឲសិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø  ចែកសិស្សជាក្រុមពិភាក្សាលំហាត់..........
Ø  គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗធ្វើលំហាត់....................    រួចធ្វើកំណែរួមលើក្តាខៀន
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................


Ø  សិស្សអានដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø  សិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....
Ø  សិស្សរៀនយឺតអាន
Ø  សិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø  ក្រុមសិស្សពិភាក្សាលំហាត់....................
Ø  ឡើងរាយការណ៍

Ø  ឱ្យសិស្សកត់មេរៀន និង កិច្ចការផ្ទះ
Ø  បណ្តាំផ្ញើ.......................................
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
......................................................................

Ø  សិស្សអនុវត្ត
                                                                                                ..............ថ្ងៃទី..........ខែ..............ឆ្នាំ២០១....
                                                                                                               គ្រូប្រចាំថ្នាក់

Comments

Popular posts from this blog

ពាក្យសុំច្បាប់ឈប់សម្រាក

កំណត់ហេតុប្រជុំ