កិច្ចតែងការបង្រៀនបំណិន
កិច្ចតែងការបង្រៀន
កាលបរិច្ឆេទ៖ថ្ងៃទី...........ខែ................ឆ្នាំ២០១.....
១
វត្ថុបំណង
Ø ចំណេះដឹង៖ - សិស្សប្រាប់បញ្ញតិ្ត.......................................................បានច្បាស់លាស់តាមរយ:ការសិក្សាឧទាហរណ៍ និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø បំណិន៖ -
សិស្ស......................................................................................................បានត្រឹមត្រូវតាមរយ:
សកម្មភាពជាបុគ្គល
សំណួរពិក្សាក្រុម និង ការណែនាំរបស់គ្រូ ។
Ø ឥរិយាបថ៖ បណ្តុះស្នារតីសិស្សឲមាន...............................................................................................។
២ សម្ភារឧបទេស
Ø សម្រាប់គ្រួ៖ ស,គទំព័រ...... ស,សទំព័រ......និងប័ណ្ណសំណួរ................។
Ø សម្រាប់សិស្ស៖ ស,សទំព័រ................................................................។
៣ សកម្មភាពបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រួ
|
ខ្លឹមសារមារៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យ អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
|
ជំហានទី ១
- អវត្តមាន អនាម័យ វិន័យ
|
-ប្រធានថ្នាក់រាយការណ៍
|
-ឱ្យសិស្សយកកិច្ចការមកកែ
...................................................
...................................................
...................................................
|
ជំហានទី ២
កែកិច្ចការចាស់
.........................................................
រំឮកមេរៀនចាស់
.........................................................
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
..............................................................
|
-សិស្សយកកិច្ចការមកកែ
-សិស្សឆ្លើយ
-សិស្សឆ្លើយ
|
Ø
សរសេរចំណងជើងមេរៀន,ដាក់ក្តារខៀន
រួចសួរបំផុសទាក់ទងនឹងចំណងជើង ។
Ø
ឱ្យសិស្សបើកស.សទំព័រ......មើលរូបភាព
រួចសួរសំណួរទាក់ទងនឹងរូបភាព ។
Ø
ឱ្យសិស្សម្នាក់ៗបើកស.សទំព័រ......
ដើម្បីអាន សេចក្តីពន្យល់ក្រោមរូភាព
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Ø
ឲសិស្សអានស,សទំព័រ.... ដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
រួចសួរ
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Ø
ឲសិស្សអានបញ្ញត្តិក្នុងប្រអប់ស,សទំព័រ.....
រួចសួរ
..............................................................
..............................................................
..............................................................
|
ជំហានទី ៣
( ខ្លឹមសាររូបភាពក្នុងស,សទំព័រទី.......)
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
បញ្ញត្តិ
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
|
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø
សិស្សបើកស.សទំព័រ......ឆ្លើយសំណួរ
Ø
អានសេចក្តីពន្យល់
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø
សិស្សអាន ស,សទំព័រ....
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរ
Ø
សិស្សអាន និងឆ្លើយសំណួរ
|
Ø
គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗអានអត្ថបទស្ងាត់ស្ងៀមដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø
គ្រូឲសិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....ម្តងមួយៗរហូតដល់ចប់
Ø
គ្រូឲសិស្សរៀនយឺត២,៣នាក់អានអត្ថបទឲបានត្រឹមត្រូវ (
គ្រូជួយកែលម្អ )
Ø
គ្រូឲសិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø
ចែកសិស្សជាក្រុមពិភាក្សាលំហាត់..........
Ø
គ្រូឲសិស្សម្នាក់ៗធ្វើលំហាត់.................... រួចធ្វើកំណែរួមលើក្តាខៀន
|
ជំហានទី៤
ពង្រឹងចំណេះដឹង
( ខ្លឹមសារស,សទំព័រទី.......)
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
......................................................................
|
Ø
សិស្សអានដើម្បីស្វែងយល់ខ្លឹមសារ
Ø
សិស្សឆ្លើយសំណួរស,សទំព័រ....
Ø
សិស្សរៀនយឺតអាន
Ø
សិស្សអានអត្ថបទបណ្តាក់គ្នា
Ø
ក្រុមសិស្សពិភាក្សាលំហាត់....................
Ø
ឡើងរាយការណ៍
|
Ø
ឱ្យសិស្សកត់មេរៀន និង
កិច្ចការផ្ទះ
Ø
បណ្តាំផ្ញើ.......................................
|
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
......................................................................
|
Ø
សិស្សអនុវត្ត
|
..............ថ្ងៃទី..........ខែ..............ឆ្នាំ២០១....
គ្រូប្រចាំថ្នាក់
Comments
Post a Comment